سرگرمی ومطالب خواندنی در مورد زندگی
شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 2:39 بعد از ظهر ::  نويسنده : علی دشتی       

 

سلام

من خوبم و زندگی هم مثل همیشه جریان داره. این روزها جریان زندگی نه خیلی تند و نه خیلی آروم، گاهی شدتی و گاهی آرامشی. که البته با درنظر گرفتن این نکته ساده که من یکنواختی رو دوست ندارم، این جریان، برای من جالب است اگر از زندگی خسته هستین، اگر دلتون کمی آرامش میخواد، اگر کلی انرژی تخلیه نشده دارید، اگر از تمام خستگیها و ناخوشیها بریدین، اگر حس میکنین لبخند از زندگیتون پر کشیده،واززندگی نا امید شدید  بهتره بگم خیلی  احمق هستید  زیرا تا حا لا مثل من سختی نکشیدید که حتی فکر ش هم نمی تونید بکنید   ولی هیچ وقت از زندگی زده نشدم و همیشه به خدا توکل داشتم و همیشه به زندگی امیدوار بودم   به شما هم پیشنهاد میکنم که اگر حتی زندگی شما از من بدتر بوده هیچ وقت از زندگی نا امید نشوید   و به یاد خدا باشید دو روز دنیا رو حال کنید و با خانواده خوش باشید والا زندگی ازش نداره بخاطر ش هرس بخورید بهجون خودم





 
درباره وبلاگ

خوش امدید دوستان
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 1133
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


http://ads.inpersia.com/users/ref/28344